Mød en medarbejder: Duty Manager, Theveya Zaratkaanth

24. jan. 2024 Artikel

Som Duty Manager er Theveya Zaratkaanth til daglig ansvarlig for koordineringen og planlægningen af vagtplaner, service og mad, når der er forestillinger i huset. Her fortæller Theveya blandt andet om en helt særlig koncert, hun sent vil glemme.

Når du har en god dag på arbejde, hvad er det så, der gør den god?

Når dagene går som de skal, og mine medarbejdere gør det godt, så ved jeg, at min oplæring og ledelse har været god, og at vi gør de rigtige ting her i huset, for at få logistikken til at fungere. Det er personligt en udvikling, som jeg tager med mig, fra hver dag.

Når du har en mindre god dag på arbejde, hvad er det så for nogle udfordringer, du er løbet ind i?

Den mest udfordrende opgave jeg har stået overfor var, da jeg stod for afviklingen af vores Nephew koncert i Gråkjær Arena. Det var mit første store arrangement, som Duty Manager. Der var jeg i gang næsten en hel dag, for at få showet afviklet, fra start til slut. Der var en del at se til, med at få sat alle de frivillige ind i opgaverne, og ikke mindst, at få fragtet alt service og bargrej fra Musikteatret og ud til Gråkjær Arena. Der løb en lille glædeståre, da showet var vel forbi, og publikum gik derfra med et smil på læben. Det var nok den mest udfordrende dag jeg har haft.

Hvad har været din bedste dag på arbejde i Musikteatret Holstebro?

Når mine medarbejdere og gæsterne er glade, så er jeg mest glad. Derudover vil jeg sige, at jeg er sindssygt stolt over, at vi i Musikteatret kan præstere så store musicalforestillinger, som vi kan. Så længe publikum går derfra med en stor oplevelse, så kan alt koordinering og kaos være ligegyldigt. Det er det bedste.