Handelsbetingelser

Hov, jeg har fortrudt mit køb af billetter – hvad kan jeg gøre?

I henhold til lov om visse forbrugeraftaler § 18 stk. 2 nr. 12, er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi følger lovgivningen på området

Vi retter os altid efter den gældende lovgivning på området i Danmark. Du kan du læse lidt om de regler som vi, og lignende kulturudbydere i Danmark, skal følge her

Hvor kan jeg sælge mine købte billetter?

Her er hjælp til hvad du skal være opmærksom på, hvis du sælger dine billetter videre.

Reservation af billetter

Det er ikke muligt at reservere billetter ved Musikteatret Holstebro.

Advarsel om billethajer

Læs vores advarsel vedr. billethajer.

Garderobe

Medmindre andet fremgår af billetten er garderoben ikke inkluderet i prisen.

Billetter med begrænset udsyn

Bemærk at række 1-5 på anden balkon altid vil have et begrænset udsyn til scenen grundet afstanden.

Spisning før show

Er du allergiker, vegetar eller lignende

Så laver vi også gerne mad til dig. Du skal blot huske at give os besked om dine ønsker i god tid (gerne en uge før) ved at skrive til os på post@musikteatret.dk

I de fleste tilfælde, vil vi bytte de “uønskede” elementer ud, med andre lækre retter efter køkkenets valg.

Koster det ekstra?

Hvis vi kan ændre retten, uden at det har ekstra omkostninger fra vores side, skal du selvfølgelig ikke betale ekstra. I nogle tilfælde vil vi dog tillægge retten et gebyr på 50 kr. pr. person – f.eks. hvis du ønsker glutenfrit brød, eller hvis vi skal bruge ekstra tid på at ændre en allerede fastsat menu.

Allergener som vi desværre ikke kan tage hensyn til

Vi vil allerhelst kunne lave mad til alle, men i nogle tilfælde vil det kræve så store ressourcer fra køkkenets side, at vi desværre må sige pænt nej tak – F.eks. hvis du er multiallergiker, eller hvis du ikke kan tåle ingredienser, som ofte bliver brugt i vores køkken. Vi siger kun ja til at lave ændringer i vores mad, hvis vi er 100% sikre på, at vi kan levere et godt produkt.